You can search through 36324 clash of clans videos. Updated: January 17, 2017 @ 1:46 am

Arkadaşlara Öneriler (Supercell 8.6 Milyar$’a Satıldı)

Tags: , , , , , , ,


37 Comments
  1. arkadaşlar sakin olun yüzde 51 i ni satmışlar tamam şirkette daha çok hakları var ama sadece yüzde 2 fazla benim ablam hukukçu adam 51 ini satın almış istediğini yapamaz öbür şirketle anlaşmalı yapar yoksa adam istediğini yapar çok bir fark yok yani adam yüzde yüzünü almamış yüzde 51 ini almış

  2. Yine güncelleme fln alıcakmıyız. yada mesela yeni asker gelmesi fln gibi bi olaylar devam edermi?

  3. abi imüniversite kötü bölüm mü kötü üniversite iyi bölüm mü cevaplqarsan sevinirim şimdiden teşekkürler

  4. supersin

  5. abi not ortalaması 97 ortalama deneme yanlışın 7 sence.hangi liseyi seveyim fen mi başka mi

  6. orda 2013 tarihinde yayınlanmış yazıyor

  7. oyun batar kesin

  8. bence supercell akillica tam zirvede birakmis nasil olsa oyun nasi sevdirilir cozmusler farkli sirket altinda bi oyun daha yapabilirler ayni kadroyla

  9. abi sen faiz anlatiosun 100 bin veiro 600 bin alior ?

  10. Abi video güzel olmuş. Bi de sakal yakışmış

  11. Abi ben buyugunce bilgisaray mühendisi olcam

  12. turkiyenin en degerli sirketleri diye gosterdigin eski su an thy 1. sirada

  13. Klan kodu:#PUQQJJU0 İsim:Xezer 61 seviyyeyim (lütfen 12 bölümdür diyiyorum incele abi)

  14. iyiyiz qbi supercell tabi ibne varya abi o kadar yaptılar oyunu sonra sattılar

  15. yeni büyü WASABİ bir şeye 3 kez deyince eser bırakmıyo

  16. Yeni asker gelecek gencler pikachu

  17. abi bilişim bölümü kazandım ama önü açık meslekmi ve daha çok ne gibi alan firmalarda çalışabilirim yanıtlarsan ve yönlendirirsen sevinirim

  18. Abi 12.seviye beldeiye bina çıkar mı? Japonlar almış ya ?

  19. tamammen şans işi programcılıktan iyi para kazanmak

  20. abi herkes senmi ? cok sevilen bir kişi olsun yani bular hep belli kişiler ve onlardan cok bulunmuyor. Evt belki internet yakın zamanda daha cok büyüyecek ama türkiye 8000000 nüfüssa sahip ve hep belli baslı kisilerdir ve bunun önu pek acık digil bunun yerine kendi salısma sirketini yapmak daha mantıklı

  21. 07:08 tm abi :)

  22. inşallah adana lı birisi satın almamışır aldıysa köybinası ters durur am k

  23. türkler anca şahin similatör yapıyo abi ne diyon ya

  24. bos yere satti gunluk 2.4 kazaniodu

  25. Abi peki Melek yatırımcıların para yatırdığı şirket büyümezse ve batarsa Melek yatırımcı parayı geri alır mı

  26. -666- Yorum Vardı 667 Yapayım Dedim :D:D:D

  27. Abi bilgideyarla aram süper her gün en az 5-6 saat bakarım 😀 Şimdi ben yeni liseye geçtim hangi liseye gidersem pc üzerinde yoğun dersler alır program üretebilirim ?

  28. Nasıl desem cidden bu parayı hak edecek kadar ne yaptılar ben bu konuda emek hırsızlığı olarak nitelendiriyorum bu kadar para cidden yazık .

  29. bir bilgisayar öğretmeni olarak gerçekten çok takdir ettim kardeşim videonu keşke herkes senin kadar kanallarında sadece kendi içeriklerine bu kadar yoğunlaşmayıp bu şekilde hem yararlı hemde eğitici mesajlar verse. senin dediklerini bende her sene en az 4-5 kere söylüyorum çocuklara inş. ülkemizdeki en büyük eksiklik olan yazılım üretimi gençlerin bu işin üzerine yoğunlaşmasıyla giderilir

  30. eyw iyi adamsin .

  31. En eğlenceli clash royale, clash of clans ve Boom Beach videolari… Buyrun Kanalima

  32. Paranın kokusunu alınca direk satmış :)

  33. Arkadaslar sizin icin supercell'i ben alcam 8.6 milliar ne la obamaui ararim gonderir kafanizi yormayin :D

  34. GENÇLER YAKINDA SUMO GELECEK :)

  35. bilmek olmaz clash of clansh in adami yeni bir oyun cikardar

  36. balık adamlar suşi kuleleri gelirse şaşırmayın gençlik :)

  37. aynn