You can search through 37082 clash of clans videos. Updated: March 26, 2017 @ 12:39 am

Clash Of Clans – BABY DRAGON & BARB FUSION!!! (3 STAR TROLL ATTACKS)

Tags: , , , , , , , , , ,


25 Comments
  1. GET FR33 CLÅSH OF CLANS G£MME https://t.co/5hOmp8MUMB

  2. THAT DBS INTRO THO!!

  3. godson please reply saying hi to me in the comments thanks it would be a early Christmas present to me

  4. Been playing since the beginning and I wouldn't ever refer to new players as "small." The ignorant arrogance these youtubers get when they get a large number of subs. It's a game n a lame online channel. Get over yourself plz. Ur name GODSON even screams sickening arrogance.

  5. Lol dragon ball. I get it. ???

  6. it should be archers

  7. that intro its dragon ball super ??????

  8. I like the intro where Goku is the Baby Dragon and Prince Vegeta is the Barbarian

  9. DRAGON BALL SUPER

  10. Godson when is he gonna realize COC is DEAD

  11. yeah, i know I'm not the only one trying to get in his clan psh

  12. GOKU

  13. ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ # hashtat bardag

  14. how do u send pichers

  15. Godson watches DragonBall Super?

  16. keep up the good work Goodson and like your videos

  17. that dbz intro had me dead asf

  18. I enjoyed the music in the background

  19. Lol nice lil dragon ball super intro?

  20. 56th to comment

  21. الي يبغا كلان حياه الله في كلان STAR WAES لفل الكلان 1 الاعضاء تون هول 6 الى 8 الحرب يويمن في الاسبوع الموقع دولي حياكم الله في الكلان وان شاء الله ما ابغا اقصر معكم

  22. godson

  23. i love the dragon ball super intro i watch that shit every day

  24. It would be cool!

  25. I love the intro dragon ball super you are great Goodson ???