You can search through 37184 clash of clans videos. Updated: March 31, 2017 @ 12:26 am

Clash Of Clans | IMPOSSIBLE SINGLE PLAYER MAP CHALLENGE!!! | “SO CLOSE!!!” | Giants VS. Baby Dragon

Tags: , , , , , , , , ,


21 Comments
  1. CQOTD: what motivates you to do youtube videos everyday? ps keep it up! :)

  2. Do minions sorry if you already did I'm new to the channel and I subscribed

  3. This is unique cuz you copied general tony

  4. I'm in the clan

  5. No!

  6. Yo can i join ur clan? It always says can't join at this time tho

  7. hey smiffy can u accept my clan request

  8. Smiffy where's my weed !

  9. Awesome vid dude, also great idea xD! ???

  10. Why did you kick me? It's seems legit and you said im rushed even though im not rushed at all

  11. Freaking amazing video, you are so good :)

  12. I could not stop
    It's so funny
    The army camp lol
    (Wtf is that) lol
    Smiffy love the videos keep it up :)

  13. smiffy do all women vs all men in clash royale scince your lacking I'm clash royale vids please

  14. Smiffy go for loons or wiz

  15. WHAT TROOP NEXT?

  16. Lol u failed the thumbnail, it says that the baby dragon costs DE

  17. nice video

  18. hey smiffy it's bryce from instagram

  19. Nice!! ♡ sub to my channel btw xD

  20. nice vid smithy

  21. Nice video keep it up ?