This website is for Sale

Contact us for more information

Mini Max War #8, Last 2 Wars to Level 10 – Clash of Clans

Tags: , , , , , , , , , , , , ,


47 Comments
  1. thx so much brandon meow´╗┐

  2. No, because They do not have every building with almost maxed troops to troll´╗┐

  3. How is it possible to build a cw base with that few buildings? do they have more buildings in normal mode?´╗┐

  4. Love the video and best of luck on your last war´╗┐

  5. CAN U DO A VIDEO ON HOW TO MALE A MINI MAX BASE´╗┐

  6. Visit my channel´╗┐

  7. HI GUYS . ive just started a new clan name is THE INFERNOS .TAG IS #R20GOGR´╗┐

  8. Hey Brandon. How are you ? How do you level up so fast ?´╗┐

  9. Join my clan #JHB8KJOA92JA27KNA6JBU86KJJ729. We are a Lvl 8 clan with maxed th7s 8 9 10 and one maxed th11´╗┐

  10. Hey, can you guy give some max balloons ??´╗┐

  11. Hey guys like clash of clans? Like agario? Like fps? Likes games!?!?! Then subscribe here!! I will be uploading alll kinds of games :))))´╗┐

  12. Brandon have you ever know Cambodia?´╗┐

  13. Brandon have you ever know Cambodia?´╗┐

  14. "Number second" bruh…. By the way the fact that your clan is lvl 10 doesn't mean anything. They abuse the matchmaking system to get matched up against weak bases. Those attacks that you showed were terrible, once you get matched up against a real clan you will be fucked.´╗┐

  15. ??Ôť┤ARE YOU LOYAL …. LOVE TO WAR AND LIKE TO DONATE !!!!! THEN JOIN US ' BLACK $ WHITE ' ….. WAR CLAN … TAG:- #LUGV8Y80 Ôť┤ COME JOIN USÔť┤??´╗┐

  16. I love this mini max clan :)´╗┐

  17. Brandon how can you have 17 war hero and 56M spoils of war?! do you sniped TH in war and win?´╗┐

  18. hi Brandon, can u show your main clan (Mega Empire Asia) clan wars instead of MiniMax? thnks´╗┐

  19. liken liken´╗┐

  20. Wtf are these bases lol´╗┐

  21. I would be better if you just showed your clan's bases defend, and not you guys attacking your opponents because it's kinda cringe-worthy watching them attack people way weaker than them!!´╗┐

  22. please show the war log´╗┐

  23. Brandon the only way you win is because you face bad clans face our clan and we would crush you´╗┐

  24. I love this series because those mini base arte crazy ?´╗┐

  25. 06:35 "someone who's very skilled"? bitch please, this clan is full of noobs, he attacked a base with th8 defense…´╗┐

  26. Brandon keep up with the good Vids just subscribed and love your vids do u think there will be higher hero levels´╗┐

  27. where clan brandon2 now Brandon?´╗┐

  28. free mods for clash of clans´╗┐

  29. zaizoe is titan with hits th 7!´╗┐

  30. Can you make a guide on how to make a mini max account? Or is it just th6/7 buildings only maxed to th9/10?´╗┐

  31. Nice vid´╗┐

  32. I'm the first one´╗┐

  33. I'm in an almost lvl 10 clan, look up #99CC :D´╗┐

  34. Lol pre recorded´╗┐

  35. Let's go Brandon´╗┐

  36. late upload mini max was lvl 10 clan awhile ago :(´╗┐

  37. they already did I visited them today ..´╗┐

  38. wazzzup´╗┐

  39. jk´╗┐

  40. hi lol´╗┐

  41. I'm the first one´╗┐

  42. Dont say my name it is annoying.Hey brandon if you were to push what troops would you use.´╗┐

  43. I believe this has been pre-recorded´╗┐

  44. hi Brazil´╗┐

  45. good´╗┐

  46. i need gems????´╗┐

  47. ha first´╗┐