You can search through 36324 clash of clans videos. Updated: January 20, 2017 @ 12:20 am

NOWY UPDATE [CLASH OF CLANS POLSKA – 22#]

Tags: , , , , , , , ,


43 Comments
  1. miałem max th7 przestałem grać przez update bardzo zjebali grę

  2. Dobry jesteś łapka w góre za fajny film

  3. dąlacxcie do Poland_Army !

  4. dołaczajcie do Poland_Army

  5. dołaczajcie do klanu Poland_Army

  6. Poradniki są zajebiste

  7. WOW!!! 1 tysiąc łapek w góre

  8. plose więcej clash of clans ;)

  9. co to za piosenka z intra

  10. nie pokazałeś mortara

  11. Barby ! wczoraj air defense na 4 było jako 1 rakieta teraz jako 4

  12. GOkuDo podobno po 500 like miał być kolejny odcinek a tu już 1000 fapek jest.

  13. JAPIERDOLE GOKU TY NIE MASZ POJECIA O COC, NIC SIE NIE ZMIENIŁO ? DOSZEDŁ LVL 8 ? SAM MASZ AIR DEFY NA LVL 8 A PO DRUGIE WYGLAD SIE ZMIENIŁ CAŁKOWICIE!!! NOWY MINIOON? ON JUZ JEST OD 3 MIESIECY!! PRZESTAŃ NAGRYWAĆ BO OLEWASZ TO STRASZNIE….

  14. Gokudo cisnie na bocie do farmienia, byłem z u niego w klanie :)

  15. Kiedy Boom Beach ;/

  16. troche spoznieny

  17. fajnie że będą poradniki :)

  18. Dawaj 2 film bo unsub i like w dół

  19. Goku możesz wrzucać 3 filmy dziennie ? jeden z CR drugi i trzeci z CoC jeden z jednej wioski drugi z drugiej

  20. dawaj nowy film z CoC ze słabszej wioski

  21. pierwszy dałem lajka.

  22. Poprawili już te air defensy

  23. 1k fapek xd

  24. Goku miniony na 7juz były.

  25. jeszcze bardziej cukierkowo wyglądają army campy na mniejszym lvl

  26. Gokudo nakręcaj boom beach

  27. dawaj nowy film xd

  28. Teraz wszedł kolejny mini update i znowu zmienili ad teraz wygląda jak grzyby ?

  29. kto chce ze mną stworzyć klan

  30. Po co mówisz, że jak będzie 500 łapek w górę to wrzucisz kolejny film. Skoro i tak będzie następny film, nawet jak nie będzie 500 łapek.

  31. proszę proszę powiedz jak się nazywa muzyka z intra pls pls

  32. 500 łapek w godzine :P

  33. już jest 500 /:

  34. Film za łapki.. Smieszne

  35. GOKUDO nagrasz geometrii dash? :D

  36. tam nie jest x bow lebel 2 i 4 tylko od 2 do 4 czyli 3 te

  37. jak sie nazywa muzyka z początku?

  38. jak się nazywa piosenka z początku filmika.

  39. ?

  40. podasz muzykę z intra

  41. air devense lvl4 wygląda fatalnie

  42. Powiem tak szybki jestes xddddddd

  43. zapraszam do ogladania mojego kanalu;)